Български

Често задавани въпроси

Доставка и плащане

Колко струва доставката?

Можете да изчислите доставката на избрани от вас продукти като ги добавите в количката. Това не Ви обвързва с покупка, а е просто следваща стъпка към изчисление на доставката. За целта въведете пощенски код и град, до който трябва да се доставят продуктите и продължете с Изчисли

Как мога да платя?

На страницата ни имате избор да заплатите с наложен платеж - на куриера при доставката, с микросметка или плащане на каса или банкомат на Easypay, с банков превод или на изплащане според условията на БНП Париба. При плащане по банка, както и при плащане с кредит продуктите се изпращат след заверено плащане или след потвърждение на кредита.

Кога ще получа доставка?

Доставката в рамките на България се извършва за 1 до 2 работни дни

Ще бъда ли информиран в деня на доставката?

В деня на доставката ще получите телефонно обаждане или съобщение от куриерската фирма

Как се процедира с поръчана стока, която очаква по-дълъг срок на доставка?

Поради факта, че стока със срок на доставка 6-8 седмици е с неизвестни размери на опаковката, доставката е възможна единствено до Хипермаркет КОМО. В случай, че желаете продуктът да Ви бъде изпратен по куриер, то ще трябва да заплатите разходите за доставка допълнително. Разходите могат да Ви бъдат съобщени едва когато поръчаната от Вас стока пристигне в склада на КОМО

Гаранция и връщане

Мога ли да върна продукт?

В 14-дневен срок можете да върнете продукта, ако е в оригинална опаковка и придружен с касова бележка и договор за продажба, както и попълнен формуляр за връщане. Важи единствено за поръчки направени през електронния магазин на КОМО

Какво се случва, ако открия, че има дефект след като разопаковам пратката

Първо преди да приемете пратката си огледайте опаковката за видими дефекти - външни наранявания или други. В случай, че има такива Ви препоръчваме да не приемате пратката, а да я откажете и да напишете протокол с куриера. Ако на външнен вид няма дефекти и откриете в последствие такива, КОМО ще отработи вашата рекламация след като ни подадете информация и я придружите по възможност със снимков материал. Рекламации се отработват в рамките на месец от подаването. Гаранцията за частни лица е 2 години, за фирми - 6 месеца. Обърнете внимание, че мебелите и аксесоарите, които КОМО предлага са предназначени за експлоатация в дома. При неправилна употреба е възможно рекламацията да не бъде приета.

Наличност и цени

Има ли наличност?

Информацията за наличност на страницата ни е пряко свързана със склада на КОМО и се обновява ежесекундно. В случай, че можете да добавите продукт в количката, то това означава, че продуктът е наличен на склад.

Кога ще има отново наличност?

В момента, в който даден продукт е отново наличен на склад, то това ще бъде отразено и на страницата ни. За Ваше удобство можете да бъдете уведомени по мейл, когато имаме отново наличност. В описанието на продукта под допълнителната информация изберете линк Запишете се за уведомяване, когато този продукт е отново в наличност За допълнителни въпроси можете да ни пишете на info@como.bg или да ни потърсите на 02 976 70 70 в рамките на работния ден.