Български
Количка 0

Количка с продукти

Няма избрани продукти в количката.
Сравнение на продукти 0
Няма избрани продукти за сравнение.

Често задавани въпроси

Условия за поръчка

Мога ли да направя поръчка, без да се регистрирам?

Можете да направите поръчка само през Вашия профил, който е създаден след регистрация.

Как мога да се регистрирам?

Вариант 1: Преди да направите поръчка. Избирате Регистрирай се от иконата с човече в горната дясна част на сайта и попълвате всички необходими полета.

Вариант 2: По време на самата поръчка. Можете да създадете профил едновременно с приключването на поръчката, като попълните необходимите за това данни в страницата Приключване на поръчката. По този начин Вие генерирате едновременно и Поръчка и Регистрация. Попълнените имейл адрес и парола ще са Ви необходими при влизане в профила Ви следващия път при поръчка.

Как да направя поръчка, ако вече имам регистрация?

Вариант 1: Преди да направите поръчка, е необходимо първо да влезете в профила си, като изберете Вход с имейл от иконата с човече в горната дясна част на сайта.


Вариант 2: В случай че вече сте регистриран потребител и не сте влезли през Вашия профил, а сте избрали артикул и сте натиснали Купи. Отивате в Приключване на поръчката и натискате Имате регистрация? Влезте в профила си. Въвеждате имейл и парола, с която сте се регистрирали и така вече сте в профила си.

Доставка и плащане

Колко струва доставката?

Можете да изчислите доставката на избрани от Вас продукти, като ги добавите в количката. Това не Ви обвързва с покупка, а е просто следваща стъпка към изчисление на доставката. За целта въведете пощенски код и град, до който трябва да се доставят продуктите.

За доставка с ЕКОНТ до адрес, трябва да сте въвели адрес за доставка, за да може системата да изчисли сумата. С ЕКОНТ до офис, трябва да посочите населено място и удобен за Вас офис.

При възникнали въпроси се обадете на (+359)2 976 70 70.

Как мога да платя?

На страницата ни имате избор да заплатите по един от следните начини: с пощенски паричен превод- на куриера при доставката, с ePay Bg - Standard, ePay Bg - EasyPay and B-Pay, плащане в магазина, плащане с кредитни/дебитни карти, банков превод или на изплащане според условията на TBI. При плащане по банка, продуктите се изпращат след заверено плащане. При плащане с кредит - след одобрено от TBI искане за финансиране.

Кога ще получа доставката?

Доставки след потвърждаване на поръчката се правят на следващ работен ден за град София.

За всяка друга точка на България - до 3 работни дни. При плащане по банков път (чрез превод, с карта, EasyPay, Bpay) тези срокове влизат в сила след заверяване на оказаната договорна сума по сметка на „Мебели Лудвиг България” ЕООД. Трябва да се вземе предвид, че при плащане чрез TBI, обработка и изпращане на поръчката започва след одобрение за финансиране от TBI.

Ще бъда ли информиран в деня на доставката?

В деня на доставката ще получите телефонно обаждане или съобщение от куриерската фирма.

Как се процедира с поръчана стока, която очаква по-дълъг срок на доставка?

Поради факта, че стока със срок на доставка 6-8 седмици е с неизвестни размери на опаковката, доставката е възможна единствено до мебелен магазин COMO. В случай че желаете продуктът да Ви бъде изпратен по куриер, то ще трябва да заплатите разходите за доставка допълнително. Разходите могат да Ви бъдат съобщени едва когато поръчаната от Вас стока пристигне в склада на COMO.

Уважаеми клиенти, поради усложнената логистична ситуация, свързана с COVID-19, са възможни по-големи забавяния на поръчана от Вас стока. Молим Ви за разбиране!

Гаранция и връщане

Мога ли да върна продукт?

В 14-дневен срок можете да върнете продукта, ако е в оригинална опаковка и придружен с касова бележка и договор за продажба, както и с попълнен формуляр за връщане (можете да го изтеглите от тук: https://como.bg/pravo-na-otkaz/).

Важи единствено за поръчки, направени през електронния магазин на COMO!

Какво се случва, ако открия, че има дефект, след като разопаковам пратката?

Първо, преди да приемете пратката си, огледайте опаковката за видими дефекти - външни наранявания или други. В случай че има такива, Ви препоръчваме да не приемате пратката, а да я откажете и да напишете протокол с куриера. Ако на външнен вид няма дефекти и откриете впоследствие такива, COMO ще отработи Вашата рекламация, след като ни подадете информация и я придружите по възможност със снимков материал. Рекламации се отработват в рамките на месец от подаването. Гаранцията за частни лица е 2 години, за фирми - 6 месеца. Обърнете внимание, че мебелите и аксесоарите, които COMO предлага, са предназначени за експлоатация в дома. При неправилна употреба е възможно рекламацията да не бъде приета.

Наличност и цени

Има ли наличност?

Информацията за наличност на страницата ни е пряко свързана със склада на COMO и се обновява ежесекундно. В случай, че можете да добавите продукт в количката, то това означава, че продуктът е наличен на склад. Ако се интересувате от определен артикул, който не е наличен на сайта, можете да се обадите на (+359)2 976 70 70 и да получите повече информация дали има мостра в шоурума, която се продава или кога ще имаме наличност.

Кога ще има отново наличност?

В момента, в който даден продукт е отново наличен на склад, то това ще бъде отразено и на страницата ни. За допълнителни въпроси можете да ни пишете на [email protected] или да ни потърсите на 02 976 70 70 в рамките на работния ден от 10:00 до 17:00 часа.

Тъй като много от мебелите, които предлага COMO могат да се изготвят според индивидуалните предпочитания на клиента, то те в по-голямата си част са по поръчка и се изисква посещение на магазин СОМО на място.